Kamp!!

« Terug naar topics
Arne zondag 25 oktober 2009 @ 17:57

Zal ik dan maar als 1e.. kwijt een riem en badhandoek.

Verder wil meteen even bedanken: de kampcie, het was tof, Martijn voor het rijden, Ekkels voor overall hotness, Tim omdat ie na 3 jaar lang kingsen nog steeds niet kan juffen, Maaike voor het keren, Noortje voor de zand erover tip, Sjaun voor zijn Nederlandstalige hits, Mischa voor het stoelschuren en de natte tosti, Astid voor het curlen en Mijke voor de bami..

Laura zondag 25 oktober 2009 @ 20:50

Hee! Wie heeft mijn linkerlaars meegenomen? Ik heb de overgebleven rechterlaars meegenomen en zit nu met 2 rechter laarzen. Ik hoop op een spoedige ruilactie : ).

En kampcie natuurlijk bedankt! En Tim voor zijn performance als molletje..; )

ML maandag 26 oktober 2009 @ 09:47

Uit de tent: een mapje met CD's in de aanbieding, met daarop 'Tim Veldhuis 0575-521343 Beloning'

Ook een godslelijke ketting, die Tim vrijdagavond omhad en die ik niet mocht. Dus die geef ik ook mooi niet terug.

En verder nog 2 verschillende roze oorbellen. Die zijn eigenlijk ook heel lelijk. Ik neem het woensdag mee naar Olympos! En hoe zit het met foto's? Naar wie kunnen die?

Rik maandag 26 oktober 2009 @ 14:16

Foto's kun je inleveren bij Richard. Nog meer mensen met foto's? Ik vind dat de foto's van het snorren en parasollen feest lang genoeg de foto-albumpagina hebben gedomineerd.

ML maandag 26 oktober 2009 @ 14:46

Dree, ik vind het lang duren...

Kom er eens in met een goede grap over het kamp!

Marissa maandag 26 oktober 2009 @ 15:03

Ik ben benieuwd of Dree jouw hilarische grapje over bamboe en wc's kan overtreffen.

En bij deze ook nogmaals bedankt Kampcie! Ik heb zelfs nog een leuk huisdier aan het weekend overgehouden. Altijd al een zwarte cobra willen hebben.

Richard maandag 26 oktober 2009 @ 15:29

Als jullie nog even geduld hebben, kunnen jullie binnenkort zelf de foto's op de (nieuwe) website zetten! Zoals het er nu uit ziet komt deze nieuwe site begin november!

Mir maandag 26 oktober 2009 @ 15:43

Jahoor! zolang kan ik niet wachten hoor! zag dat astrid e.e.a. op facebook heeft gezet. Ik zeg: volg die werkwijze...

en over die foto's: petjes af voor de d3-leggings, ben blij dat ik vrijdag in sober grijs met rose kon dansen en niet hoefde te concurreren met deze schitterende fluorshow :-)

en zijn er ook filmpjes waar biercantus-gezang of eventueel een solootje op te beluisteren is? dat moeten missen gaf toch wel pijn in mn hart zaterdag bij het weggaan

naomi maandag 26 oktober 2009 @ 20:12

vond het ook een superkamp!! kampcie bedankt!

ik ben een donkergrijs, lang, hema-vestje kwijt. gevonden? hij was net nieuw...

Zani maandag 26 oktober 2009 @ 20:53

Was zeker chill kampcie!! Hulde!

Miriam maandag 26 oktober 2009 @ 23:44

Geweldig kamp! Leuk nieuwe mensen leren kennen, en meteen mezelf van mijn beste kant laten zien in de mooiste outfits;-) Kan niet wachten tot de nieuwe site, ik heb namelijk veel foto's van vrijdag te doneren..:-p

Mijke dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:04

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om ook even te zeggen dat het een super leuk kamp was!

Goed gedaan! De bami was echt super lekker!

En ML die MOOIE roze oorbellen zijn van mij, of eigenlijk van Liselot..Ik ben er woensdag ook, dus ik zal je even opzoeken! Muchas gracias!

:-0

Leon dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:55

Ik dan ook maar even:

In de aanbieding, een plastic vuilniszak met daarin zwemkleding.

Gevraagd: mijn bestuurscadeau wat ik gehad heb van Luuk. Heb na ons vette overdrachtsspel in licht beschonken toestand helemaal vergeten dit veilig op te bergen. Voor degenen die niet helemaal meer weten wat t was: Het was een bacardi mixset die ik op de kast achter de box en het licht had neergezet. Kan me best voorstellen dat iemand anders in een even beschonken toestand dacht: das lekker die gaat mooi op. Vind ik niet erg, maar zou dan wel graag een nieuw exemplaar ontvangen, want het is toch wel een herinnnering aan een heel mooi jaar... :*-(

Arne dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:41

Ooh ja die zwemkleding is van mij Ekkels, ook al vergeten...

ML dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:43

Excuus Mijke voor de belediging, ik zal als straf gelijk 5 euro overmaken naar het WNF.

naomi dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:28

niemand mijn vestje gevonden? wil 'm echt graag terug!!!

zijn er gevonden voorwerpen, kampcie?

noortje dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:04

Dree heeft je vestje...

noortje dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:09

Ik wilde nog meer zeggen! de computer deed stom, maar dus: Ik zet ook nog meer foto's op facebook! Staan er al wat :)

Kampcie bedankt :)

En Leon waarom keek jij in een dichtgeknoopte vuilniszak?

en wie heeft er geld verloren?

En misschien kan Tim niet juffen, maar hij heeft voor de verandering niet gekotst...al weet ik niet of dat vooruitgang is...eigenlijk strafpunten!

Kampcie dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:29

Gevonden bij het puinruimen:

- Het vestje van Naomi

- Een Starbucks koffie-mok

- Een witte mok

- Een witte aardewerken beker (Caffe Tiamo)

- Een foeilelijk not-gay-but-homo shot-glas op een zwart bolletje

- Een regular shot-glas

- Een rode plastic campingbeker

- Nog een

- En een witte

- En een transparant gele

- Een geel plastic bord

- Een bruine

- Een ronde, transparant gele bewaarbak

- Een maatbeker

- Messen, vorken en lepels, waaronder een camping-klik-bestekset

- Een garde met oranje handvat

- Panda-oren

De hele zooi ligt vrijdag in de zaal tussen het meest linker en het middenste veld, in een witte plastic Bijenkorf tas.

Lisette woensdag 28 oktober 2009 @ 12:12

Wat is het toch een geweldige kampcie dit jaar...zucht..

mijke woensdag 28 oktober 2009 @ 15:40

he noortje, jaccomijn is volgens mij 20 euro verloren..

Rik woensdag 28 oktober 2009 @ 19:09

Jaccomijn heeft in weinig tijd 20 euro opgedronken, dat is ze kort daarna vergeten.

Maar helaas, de coupure was er niet een van 20,-.

Tim donderdag 29 oktober 2009 @ 00:19

De roze oorbellen heb ik nu! dus van meike en nog iemand?

Ik heb alles al terug behalve mijn schoen. maar die krijg ik vast vrijdag van Peter.

groen in de trein zitten is trouwens best leuk. kampcie bedankt! leuke lokatie!

Tim ;-)

Rik donderdag 29 oktober 2009 @ 16:53

Tim, ik neem je 12 V blok ook mee vrijdag.

Fijn dat jij je hele hebben en houwen meesleept naar kamp, anders hadden we geen megafoon gehad :-D

Jelmer vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:48

kAmP wAS eCht ZwaAr uRbaN!

Ofzo...

Marissa vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:02

Ik ben er vanavond niet, dus ik wens iemand anders veel geluk met mijn panda-oren :-D

Ilse HKU dinsdag 10 november 2015 @ 17:29

Hallo allemaal,
Is jullie Kampcie georganiseerd door Emma, Bart, Jolien, David, Rozemarijn, Tess en Charlot?
Er is buiten de HKU aan de IBB laan namelijk een tas gevonden met kleding, deo, parfum en ook de notulen van de 'ledenweekend evaluatie'. De spullen zitten in een linnen tas met de tekst: "dream, travel, discover" en een kaart van de wereld erop. Zijn deze spullen van jou of weet je van wie het is? Mail dan naar: receptie.ibb-laan@hku.nl

Jij zegt: vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:23

Captcha

Forum RSS